Každý z nás ich dobré pozná. Valia sa na nás zo všetkých strán. Určite sa aj Vám doma povaľujú po šuplíkoch rôzne zľavenky a nevyužité poukážky do solárií, wellnes kúpeľov, posilňovní, jógy, pedikúry....

Samé zľavy – a celoročné !

Je to úžasné, ako sa máme dobre. Pri návšteve akéhokoľvek obchodného domu, nájdeme v každom výklade samé výhody a zľavy. Či ide o jarnú kolekciu športového oblečenia, alebo plaviek na leto. A aj keď kúpite úplne inú vec, aj tak pri pokladni obdržíte vernostnú kartu toho ktorého obchodu a ešte aj zľavu 10 % za nákup. Poprípade Vám nasilu strčia do rúk päť eurový kupón. Ak sa vrátite na budúce, určite kupón využijete, avšak ceny budú určite vyššie a tak nebude problém týchto päť eur odrátať z celkovej ceny nákupu. Stojany s výpredajovým tovaru so značkou „SALE“ praskajú tiež vo švíkoch a to celoročne. Niekedy však nie je problém si všimnúť, že na nich visia už samé vyžmolkované pulóvre z predchádzajúcich troch sezón. Pozor, videli ste veľký pútač - dva kusy za cenu jedného !!! Nevadí, len to rozdýchajte a nemusíte sa hneď do tohto obchodu hrnúť. Určite sú to kusy, ktoré sa váľali na pulte ešte minulý rok a nikto to nekúpil, pretože cena bola privysoká. Úplne zarážajúce sú zľavy v „LEKÁRŇACH“ a ich „vernostné služby. Z lekárni sa totiž stali tiež „obchodné reťazce“, ktoré si kupujú zákazníkov a ak prídete do lekárne s požiadavkou, že potrebujete jeden IBALGIN na bolesť hlavy, odídete z množstvom tovaru za 100 EUR a ak zabojujete a zostanete len pri jednom tovare, tak si minimálne odnesiete plno letákov, ktoré môžete pri večeri študovať.

Prezentácie a predajné akcie v bytoch

Samá sranda. Zostali fakt len pre našich starých rodičov. Nahlási sa Vám telefonicky milá prijemná pani s ponukou prezentácie domácich výrobkov a s ochutnávkou dobrého zahraničného vínka. Vy súhlasíte. Samozrejme, musíte zavolať ešte piatich susedov z paneláku a žúrka sa môže začať. Príde spotený podnikateľ s kávovým oblekom a prezentuje zázračné strúhadlá na zeleninu a parné hrnce, do ktorých vložíte zeleninu, len ju osolíte a položíte na sporák.... A sama sa uvarí, má chuť, je zdravá. Problém je, že parný hrniec stojí 150 EUR a strúhadlo, keďže ho máte s donáškou do domu, len 55 EUR. Ak nesúhlasíte, dotyčný pán Vás svojou prítomnosťou ničí ešte niekoľko hodín. A zabudli sme na ochutnávku vínka. Otvorí jednu lacnú fľašu a každému naleje za pohárik. Ak si však kúpite kartón tohto vínka, ktorý stojí tiež 100 EUR, dostanete ako darček strúhadlo na krájanie cibule.... Alebo Vám zavolajú, že ste vyhrali „slávnostnú večeru“ pre dve osoby v reštaurácii v mieste Vášho bydliska. Vy súhlasíte a keď sa dostavíte, zistíte, že ide o ďalší reklamný arogantný trik, ako predaj lacné ležiaky.. Takto nejako teraz frčí „boj o zákazníka“. A unikajú také problémy, ako prebalované, zhnité a zelené mäso na pultoch veľkých obchodných potravinových reťazcov.... A tu už nejde len o 100 vyhodených EUR, ale o Vaše zdravie...